Video: Cloud Computing - Computer Science for Business Leaders 2016 2024
Der er mange kilder til trafik til en e-handelswebsted. Nogle af dem er:
- Søgemaskiner
- Sociale medier
- Mund til mund
- Konventionelle medier
- Betal pr. Klik (PPC).
Hver trafikkilde har sine fordele og ulemper. Jeg finder det fascinerende, at mange e-handelsvirksomheder opretholder sunde overskud og vækst, udelukkende med e-handels-PPC-annoncer.
PPC-matematik
De klik, du betaler for, kan hurtigt tilføje op til et stort antal.
Derfor er det vigtigt at få fat på Math involveret i PPC kampagner for e-handel virksomheder. Her er nogle vigtige termer, som du bliver nødt til at huske på, før du forstår matematikken.
Pris pr. Klik (CPC)
CPC er prisen, som du betaler PPC-annoncenetværket, såsom Google AdWords, for at få et klik på din annonce. Det oversætter til en besøgende på din e-handelswebsted. Ofte er CPC'en ikke et nummer, der er fastlagt på forhånd. Annoncenetværk som Google AdWords bruger en auktionsmekanisme. Som følge heraf er din faktiske CPC normalt lavere end den maksimale CPC-indstilling.
Hvis du vil have dine beregninger konservative, kan du overveje, at din CPC er den maksimale CPC, du har tilladt. En mere præcis beregning kunne opnås ved at overveje den faktiske CPC, du ender med at betale. Problemet med at bruge den faktiske CPC er, at det ændrer sig fra tid til anden. En pludselig stigning i CPC kunne spore din pay-per-click strategi.
Konverteringsfrekvens (CR)
Baseret på din track record, bør du vide, hvor stor en andel af besøgende, der ender med at købe på din e-handelswebsted. Hvis du f.eks. Opdager, at i gennemsnit 3 besøgende ud af hvert hundrede foretager et køb, så er din konverteringsfrekvens:
(3 ÷ 100) = 0. 03
Udbytte pr. Konvertering (YPC) < Opdel den samlede fortjeneste, der er foretaget af antallet af besøgende, der har foretaget disse køb.
Dette giver dig dit udbytte pr. Konvertering. Ved beregning af fortjeneste skal du sørge for at fratrække dine omkostninger ved køb af de solgte varer. Også fratrække omkostninger som betaling gateway afgifter og fragt. Du må ikke fratrække faste omkostninger, som ikke er direkte relateret til omkostningerne ved solgte varer, såsom dine etableringsomkostninger. Også, ikke fratrække udgifterne til PPC reklame.
Udbytte pr. Besøgende (YPV)
Udbytte pr. Besøgende er produktet af CR og YPC, i. e. ,
YPV = CR × YPC
Udbyttet per besøgende giver dig den gennemsnitlige mængde penge, du forventer at foretage per besøgende på dit websted.
PPC-rentabilitetsformel for e-handelsvirksomheder
Du tjener penge, hvis:
CPC
For at sige det en anden måde er CPC det, du bruger for at få en besøgende, og YPV er det, du tjener per besøgende. Så længe YPV er større, tjener du penge.
Et eksempel
Antag at du opretter en PPC-kampagne på Google AdWords, og din CPC er $ 0. 25. På baggrund af din erfaring ved du, at 2% af de besøgende på dit websted foretager et køb. Så din CR er 0. 02. Antag nu, at den gennemsnitlige fortjeneste du laver per salg er $ 12. 5, i. e. , dit udbytte pr. konvertering er $ 12. 5.
Vi kan se det:
CPC = $ 0. 25
CR = 0. 02
YPC = $ 12. 5
YPV = CR × YPC = 0. 02 × 12. 5 = $ 0. 25
Således CPC = $ 0. 25 = YPV
Denne situation, hvor CPC er lig med YPV hedder breakeven. På breakeven punktet laver du heller ikke eller taber penge.
Noter om Computing PPC Fortjeneste
Selvom beregningerne viser, at du vil tjene penge over breakeven, bør du forsøge at sikre, at du er langt over breakeven, så du får et godt overskud.
- Alle variabler i beregningen er inden for din kontrol; i det mindste til en vis grad. Prøv at øge din CR og YPC, mens du sænker dit CPC.
- Da faste forretningsomkostninger ikke er indregnet i denne beregning, har de fleste små e-handelsvirksomheder brug for YPV'en til at være meget højere end CPC'en, ofte med en multipel på 5 eller derover.
- Endelige tanker
E-handel virksomheder er ofte tab for en længere periode.
Men de bliver nødt til at tjene penge eller gå tabt. PPC udgifter, i hvert fald i de tidlige dage, er en væsentlig del af deres udgifter. Så effektiv PPC-styring kan gøre forskellen mellem succes og fiasko.
Sådan finder du den perfekte begivenhedsplads
![Sådan finder du den perfekte begivenhedsplads Sådan finder du den perfekte begivenhedsplads](https://i.travelcashinc.com/img//8.jpg)
Valg af det bedste sted kan være afgørende for din begivenheds succes. Den følgende 8-trins køreplan hjælper dig med at guide dig gennem processen med lokalplanlægning.
En Roth IRA er den perfekte skattebeskytter
![En Roth IRA er den perfekte skattebeskytter En Roth IRA er den perfekte skattebeskytter](https://i.travelcashinc.com/img//big/da-investing-for-beginners-2017/roth-ira-is-perfect-tax-shelter.jpg)
Når det kommer til skattelokaler, Roth IRA er den bedste type konto til rådighed for stort set alle mellemklasse investorer.
Udformning af et øjefangende email-brev
![Udformning af et øjefangende email-brev Udformning af et øjefangende email-brev](https://i.travelcashinc.com/img//job-searching-2017/email-cover-letter-template.jpg)
Har brug for hjælp til at skrive et standout-e-mail-brev? Brug denne skabelon som vejledning til at oprette tilpassede coverbreve til potentielle arbejdsgivere.